Ga naar de inhoud

booming business story van FritHousel

Jean-Paul Caby

In 2008 besloot ik mijn leven om te gooien en ondernemer te worden om mijn werkzekerheid te garanderen en mijn tijd efficiënter te beheren, terwijl ik een balans vond tussen mijn werk en gezin. Hoewel ik van opleiding sociaal werker ben en mijn vrouw criminoloog, kozen we ervoor om een frituur over te nemen. Sindsdien zijn we gegroeid en draait onze zaak goed. In 2017 hebben we ons Benelux-handelsmerk “Frit’House’L” geregistreerd en in 2018 openden we ons tweede verkooppunt Inmiddels hebben we ons verder uitgebreid naar meerdere locaties.


Ondernemersgeest en zaken goed aanpakken

Wat ons succesvol maakt, is onze ondernemersmentaliteit en gedegen management. We omringen ons met de juiste mensen, geloven in onszelf geloven en werken hard werken, want hard werken loont.

Bovenal moet je jezelf voortdurend uitdagen om te blijven evolueren. In de horecasector kan je bloeien als je de juiste vragen stelt en je middelen goed beheert. Digitalisering heeft daarbij als springplank gediend.

De juiste vragen: locatie, inrichting van het pand, aankoop van de juiste apparatuur, een efficiënte werkorganisatie, goed personeelsmanagement met aantrekkelijke salarissen, aandacht voor de mensen, selectie van producten en leveranciers, en goede marketingtools (website, online verkoop, aanwezigheid op sociale netwerken). Ook administratieve ondersteuning zoals een boekhouder en sociaal secretariaat spelen hierbij een cruciale rol.